Rozwiązanie:
W skrócie: samochody i prawa zagospodarowania przestrzennego.
Kultura jest niejasno zdefiniowane pojęcie, ale w mojej definicji odnosi się do twórczego wyrażania człowieczeństwa, kultury tj. sprzeciwia się naturze to, że jest co jest, nie znaleziono. W zestawie znajduje się sztuka, architektura, środowiska zabudowanego, życiu obywatelskim ulic, wydarzenia zachodzące w społeczeństwie, a miasta są tradycyjnie miejsca, gdzie wiele z tej działalności koncentruje. Tak więc twoje uznanie San Francisco jak gdzie stężenie kultury w Bay Area.
Jest dużo powtarza, że całość średniowiecznej Florencji pasuje do jednej średniej skrzyżowaniu Phoenix kierunkowym.
Dolina Krzemowa ma nieszczęście przybycie wieku po II wojnie światowej i po II wojnie światowej "miasta" były środowiska przeznaczone do samochodów i nie dla ludzi. Samochody izolować ludzi od siebie, zapobiec owocny mieszanie różnych klas i ras różnych. Środowiska zbudowane dla samochodów m.in. parkingi, centra Gazy oraz domy zdominowane przez garażach i werandach nie przednich i ganki przodu to duża część z ulicy na poziomie społeczeństwa.
Samochody prowadzą do samodzielnej segregacji prawie tak samo jak podmiejska rozwój robi. Suburban rozwój jest w dużej mierze rozdzielone przez poziom dochodów: 100.000 dolarów dom nigdy nie został zbudowany obok wartego 500.000 domu, a nie daj Boże, jeśli budynek mieszkalny udał się obok. I nikt nie musi wskazywać, że wszystkie domy wyglądają mniej więcej tak samo.
Budowanie miasta, w tradycyjnym rozumieniu tego, co miasto składa, nie jest już legalne w większości regionów kraju. Zagospodarowania przestrzennego prawa większości miast zakazać budowy ulic z zaułkach lub foregrounding kulturę ulicy, co do konieczności parku. To nie jest możliwe zbudowanie tradycyjne ulice detaliczny na pierwszym piętrze, biura na sekunda i pomieszczeń mieszkalnych powyżej. To nie jest możliwe umieszczenie commerce i mieszkaniowych razem. Nawet w dużych miastach, często "martwe centrum" - po pracy, liście wszyscy i ulice umrzeć.
Widać wysiłki w celu stworzenia nowej ulicy urbanista w przypadku Santana Row w San Jose. Że czuje się bardzo podobne do centrum handlowego oczernia doświadczenia trochę, ale jeśli inni deweloperzy w blokach okolicznych odebrał taką samą pochodnię, a mama i pop sklepy nie mogą poruszać się w miejsce wielkiego detaliczne opakowanie, chcesz mieć początki nowy miasto.
Aby dowiedzieć się więcej na temat sprawdzić Suburban Nation: Śmierć amerykańskiego snu przez Andresa Duany, Elizabeth Plater-Zybeck i Speck Jeff. Przeczytaj także śmierci i życia amerykańskich miast przez Jane Jacobs, classic. I więcej na Nowym Urbanistyki: http://www.newurbanism.org/~~V
randomtr ...
Jasne, czy tam naprawdę odpowiedź na to pytanie ... Co masz na myśli przez kulturalnym pustkowiu? Co chciałbyś zobaczyć tutaj, że nie ma tutaj dzisiaj? Dolina Krzemowa jest taka strefa podmiejska, że większość ludzi koncentruje się na SF jako prawdziwy ośrodek kulturalny obszaru, i trzeba by uzgodnić, że SF ma jakąś wspaniałą kulturę dzieje.
Jeśli chodzi o patronów Medici-podobnych, ludzie tacy jak Andy Grove i Jim Clark nie zainwestować w regionie, ale ma tendencję do koncentrować się na badaniach, które jest prowadzone przez różne uniwersytety, takie jak Stanford.
0 comments:
Post a Comment